
VAAK GESTELDE VRAGEN
Wij proberen je een zo'n goed mogelijk beeld te geven van het product dat je gaat ontvangen. Mocht het zijn dat er een kleine afwijking in de afbeelding zit, laat het ons dan direct weten zodat wij nieuwe foto's kunnen maken.
Je kassabon kun je bekijken in je accountpagina of na het bestellen in je mail. Tip! Zoek op het nummer van je bestelling om snel bij je kassabon te komen.
Het terugsturen van je product is minder fijn. Daarom dat wij het proces zo gemakkelijk mogelijk willen maken. Ga naar onze retour pagina om het terugsturen in gang te zetten.
Wij doen ons uiterste best om een product op voldoende voorraad te behouden. Soms kan het zijn dat dit niet het geval is. In 90% van de gevallen laten wij je dan weten of dit product nagestuurd kan worden. In de gevallen waarbij dit niet mogelijk is crediteren wij het bedrag.
Je kan je bestelde producten direct naar je werkplaats of huis versturen. Mocht je je bestelling liever naar een vast afhaalpunt sturen, dan is dit uiteraard ook gewoon mogelijk. Kies de gewenste verzendmethode tijdens het plaatsen van je bestelling.
Aliquam quam at et in ipsum at venenatis a eget dignissim aliquam tincidunt ultrices lacus ad consectetur imperdiet sem suspendisse ante a dapibus potenti.Eu parturient parturient magnis tempus molestie augue quam vulputate hac facilisis est nisl pretium a cursus.